Hop til hovedindholdet

Rejsende Højskole Catalonien depositum

Arrangementsbeskrivelse

Rejsende højskole til Catalonien

Med sine smukke strande, en verdensberømt gastronomi og berømte kunstnere som Gaudí og Dalí er denne selvstyrende region virkelig et besøg værd.

Catalonien er så rig på kulturoplevelser, at det kan være svært at vælge, hvor man skal begynde, men selvfølgelig skal vejen forbi Barcelona. Det er storbyen, hvor nyt og gammelt mødes. Byens smukke beliggenhed mellem Middelhavet og bjergkæden Collserola er medvirkende til, at Barcelona har fået stjernestatus blandt turister.

Højdepunkter på turen:

• Mesterarkitekten Gaudi og hans kunstværker • I Salvador Dalís fodspor i byen Figueres • Barcelona • Benediktinerklostret Montserrat • Den botaniske have i Blanes
  • Et livligt lokalt marked
  • Havnebyen Tossa del Mar

Vi starter med to dage på Castberggård, hvor vi har en chance for både at lære hinanden og Catalonien bedre at kende. På trediedagen flyver vi direkte fra Billund til Girona. Vi skal bo på 4* Hotel Monteplaya.

Rejser man med os er alt, bortset fra Drikkevarer, lommepenge og rejseforsikring, inkluderet i prisen.

Vi medbringer transportabelt teleslyngeanlæg og tegnsprogstolk, så kommunikationen kan glide så let som muligt. Vi har lokal dansk guide med alle udflugter, så vi kan få så mange informationer om vores rejsemål som muligt.

Dato:

Søndag d. 19. – tirsdag d. 28. maj 2019

Pris:

10.300,- kr. + evt. enkeltværelsestillæg på 1.500,- kr.

Depositum kr. 1.500,- betales ved tilmelding
1. rate kr. 4.400,- betales senest d. 1. januar 2019
2. og sidste rate kr. 4.400,- betales senest d. 1. marts 2019

Tilmeldingsfrist: Af hensyn til bestilling af flybilletter er der tilmeldingsfrist d. 21. december 2018