Hop til hovedindholdet

Norway

Skitur til Norge, uge 10

Arrangementsbeskrivelse

Har du lyst til en skiferie, hvor familien er i fokus?
Hvor der er gode pister for alle, uanset hvilket niveau du er på?
Vil du være med i et godt fællesskab og samtidig slippe for al besværet med planlægning og forberedelse?

Så tilmeld dig og din familie til en skitur i uge 10. Turen går til Trysil, der med sine 31 lifter, 68 pister og snegaranti, er klar til at tage imod os.
Trysil har det hele! Der er f.eks. 3 børneområder, 2 snowparker, speedtest og en pist med 45 gr. hældning.

Mange har spurgt på turen, så for en sikkerhedsskyld har vi booket to hytter tæt på hinanden. Den ene hedder ”Bjørnstua” (en stor hytte på 340 m2) og den anden hedder "Bjørnhølet" (12+2 sengepladser).
Hytterne ligger tæt på lifterne og med en transportløjpe lige bag huset, så det er nemt at komme hjem igen. Vi får i alt 6 dage på ski - med mulighed for aftenløb 2 gange.

Der er rift om pladserne, så enkeltværelse er ikke muligt - og det er tilmelding først-til-mølle, der gælder!

Vi sejler fra Frederikshavn til Oslo (en tur på 8,5 time). Det er en dagstur derop, men natsejllads hjemad.
Turen er med fuldpension, da vi tager alt mad med fra Castberggård.
Leje af ski og liftkort skal I selv sørge for, da der kan være individuelle ønsker. Tal evt. sammen om skiskole, så børnene kan komme på samme hold - husk at vi bor ved Høyfjellcentret på Fageråsen.

Tilmeldingsfrist d. 3. december og tilmelding er bindende (refunderes ikke).
Din tilmelding er først gældende ved betaling og er efter ”først til mølleprincippet”.

Priser inkl. transport:
Voksne kr. 3.100,-

Børn 7-15 år: kr. 2.800,-
Børn 1-6 år: kr. 2.550,-
Børn under 1 år: gratis

Prisen inkluderer:

• Transport Castberggård – Trysil t/r
  • Færge til/fra Oslo og mad ombord
  • Helpension (mad medbragt fra Castberggård)
  • Logi i Bjørnstua/Bjørnhølet

Priser ex. transport:
Voksne kr. 2.350,-