Hop til hovedindholdet

8722 Hedensted

Efterårshøjskole

Arrangementsbeskrivelse

For døvblevne, hørehæmmede og pårørende

Efterårstid er højskoletid. Kom og vær med til en spændende uge fyldt med foredrag, udflugter og hyggeligt samvær.

Mandag
Formiddagen byder på selvvalgte emner. Mandag eftermiddag fællessang og oplæg af Erik Kristensen.

Tirsdag
Vi starter med selvvalgte emner. Om eftermiddagen spiller vi forskellige spil i hallen og laver efterårsmad på bål.

Onsdag
Vi tager på udflugt til Tekstilmuseet i Herning, slår et smut forbi den store skulptur Elia og slutter af på Morten Korch Museet og kaffe på Grønhøj Kro.

Torsdag
Vi bruger formiddagen på selvvalgte emner. Om eftermiddagen er der et foredrag om noget af det vi alle holder af, nemlig kaffe. Senere festforberedelser.

Fredag
Fredag formiddag er der foredrag. Over middag samles vi til en evaluering og derefter er der hjemrejse.

Selvvalgte emner
Vandretur, TSK og bevægelse.

Find vej til arrangementet

Klik for at se et kort med stedets placering hos Google Maps >